Poškozená zásilka

Co dělat, když je zásilka mechanicky poškozena?

Kupující je povinnen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost obalu, případné poškození krabice) a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. O odmítnutí poškozené zásilky jsme ihned informováni přepravcem a odesíláme Vám zboží znovu. Poškození zásilky reklamujeme u přepravce my.

Co dělat, když jste si balíček vyzvedli a přesto doma zjistili, že je mechanicky poškozený?

Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, či odchodu z pobočky pošty, reklamaci uplatněte nejpozději následující pracovní den po dodání nahlášením všech podrobností o škodě pomocí na e-mail reklamace@sexshopp.cz (uveďte číslo objednávky, co konkrétně není v pořádku a v neposlední řadě také kontakt přímo na sebe a fotodokumentaci poškozeného balíku). Náš pracovník vyřizující škody Vás bude do 24 hodin informovat o dalším postupu. U přepravce PPL k vám přijede pracovník přepravní služby a sepíše s Vámi protokol o poškozené zásilce.