Reklamace zboží

Rozdíl mezi reklamací a vrácením zboží

Reklamace – pokud erotická hračka nefunguje tak, jak má, případně nelze vůbec zapnout, posíláte nám ji na reklamaci. Záruční lhůta je stejná jako u jakéhokoliv jiného zboží, tedy 2 roky. Záruka a odpovědnost za vady se řídí obchodními podmínkami.

Vrácení zboží – pro vracení erotických pomůcek a prádla platí podle zákona speciální podmínky, které se dozvíte na stránce Reklamace zboží.

Kam zboží při reklamaci posílat?

Pro reklamaci zboží prosím použijte adresu naší brněnské prodejny:

TWIXO Group s.r.o.,  Špitálka 421/23a,  Brno  602 00

Pokud jste z Brna, můžete zboží na reklamaci přinést osobně. Většinou dokážeme reklamaci vyřídit okamžitě, někdy si ale budeme muset erotickou pomůcku nechat na přezkoumání.

Jak postupovat při reklamaci

Ještě než nám pomůcku pošlete na reklamaci, vyzkoušejte tyto tipy:

  • Zkontrolujte, že máte funkční baterie a že jste je vložili správně. Také se mrkněte, jestli máte správný typ a počet baterií.
  • Zkuste pořádně dotáhnout víčko baterií, někdy totiž nemusí být elektrické kontakty plně spojeny.
  • Vyzkoušejte, jestli je pomůcka dostatečně nabitá, případně ji před prvním zapnutím plně nabijte.
  • Pomůcka se nenabíjí? Zkontrolujte, že máte správně připojený konektor nabíjecího kabelu a funkční adaptér do zásuvky.
  • Zjistěte, jestli hračka nemá cestovní zámek (spousta vibračních erotických pomůcek se zapíná delším podržením tlačítka).

Pokud jste vše zkontrolovali a pomůcka stále nefunguje, tak nám napište nebo zavolejte, třeba vám dokážeme poradit na dálku:

  • Telefon – 790 236 969
  • E-mail – info@sexshopp.cz

Jestliže se nám pomůcku nepodaří zapnout ani společnými silami, pošlete nám ji na reklamaci. Je součástí balení i nabíjecí kabel? Přiložte jej také. Původní obal od vás nepotřebujeme, nezapomeňte ale hračku důkladně očistit.

Do balíčku přiložte kopii faktury, případně jen lísteček s vaším jménem, kontaktními údaji (e-mail a telefon), identifikací objednávky (číslo objednávky / číslo faktury) a se stručným popisem, jaká vada se na výrobku objevila.

Reklamaci obvykle zpracujeme do týdne, zboží nejčastěji vyměníme za nový kus.

Obdržel jsem zboží, které jsem si neobjednal

Pokud jste obdrželi něco jiného než jste si objednali, zboží prosím nerozbalujte a ihned nás kontaktujte. Většinou doporučíme poslat zboží neporušené a nepoužité zpět. Kromě správného zboží vám jako omluvu za komplikaci přiložíme dáreček zdarma.